ראשי / כתבות ומאמרים / חדש! חשמל כשר וגיבוי חשמל למצבי חירום והפסקות חשמל

חדש! חשמל כשר וגיבוי חשמל למצבי חירום והפסקות חשמל

אנו שמחים להודיע לקהל לקוחותינו ולכל המתעניינים בחשמל כשר ובגיבוי חשמלי למצבי חירום והפסקות חשמל שישנם פיתוחים חדשים בתחום המאפשרים לכל בית להתקין מערכת אשר תספק לו חשמל כשר או גיבוי לשעת חירום והפסקות חשמל.

חשמל כשר

כידוע החשמל שזורם כיום בשקעים בביתנו מיוצר בעיקר ע”י חברת החשמל אשר מעסיקה עובדים יהודים בשבתות וחגים, ועל כן החשמל אינו כשר לשבת. הפתרון ההלכתי שמאפשר להשתמש בחשמל בשבת ובחגים נשען על פיקוח נפש ובכך אנו מסתמכים על כך שחברת החשמל מייצרת חשמל למערכות חיוניות כמו בתי חולים, מערכות ביטחון וכדומה, וכך יש היתר להשתמש בחשמל שכביכול כבר מיוצר עבור מערכות חיוניות אלה.

יחד עם זאת החרדים לדבר השם מעוניינים לצרוך חשמל כשר שבעת יצורו או שימושו אין מעורבות של יהודי המחלל שבת, שגם הוא היה יכול לשבות ולנפוש עם משפחתו וקרוביו בשבת ובחגים כפי שמגיע לכל יהודי.

בשנים האחרונות יצאו מספר פתרונות לבעיה זו, הפתרון המוכר ביותר הוא שימוש בגנרטורים אישיים או מרכזיים שמהם הצרכנים מושכים חשמל בשבת ובחגים, וכך פעולת ייצור החשמל נעשית בצורה אוטומטית ללא מעורבות אדם. אבל כידוע לשיטה זו יש מספר בעיות למשל הרעש והזיהום הסביבתי וגם המחיר החשמל שעליו משלם הצרכן מאוד יקר.

גיבוי לחשמל במצבי חירום והפסקות חשמל

במהלך השנים האחרונות מזג האוויר הפך להיות קיצוני יותר בעקבות ההתחממות הגלובלית ואנו מצד אחד חווים קיציים חמים מאוד ומצד שני חורפים סוערים ביותר. הסופות בשנים האחרונות הותירו עשרות אלפים אנשים ללא חשמל לשעות ארוכות במקרים מסוימים אפילו לימים וכל זה ללא חימום, ללא תאורה וללא קשר עם הסביבה בגלל התקלות שהסופות גורמות לרשת החשמל. התמונות של אנשים יושבים ברכבים ממונעים בלילות ובימים בשביל להטעין את הפלפונים או סתם להתחמם כבר לא זרות לנו ומידי חורף אנו נתקלים במצבים יותר ויותר.

למזלנו הטכנולוגיה מתקדמת וניתן היום להתקין מערכת אמינה לגיבוי חשמל שיכולה לגבות את הבית בשעת חירום או הפסקת חשמל וגם לספק חשמל כשר למספר ימים. וכל  זאת ללא רעש, ללא זיהום , ובמחיר יותר זול מכל פתרון אחר.

אתם מוזמנים לקרוא עוד על חשמל כשר וגיבוי חשמלי לשעת חירום כאן >>

כתבות שעשויות לעניין אותך

There are no reviews yet. Be the first one to write one.

Call Now Button