ראשי / כתבות ומאמרים / יזמות בשוק הסולארי – השכרת גגות

יזמות בשוק הסולארי – השכרת גגות

הידעתם כי קיימים מספר מודלים שונים לרווח מהפקת חשמל באמצעות קרני השמש? הטכנולוגיה הפוטו־וולטאית אינה רק אמצעי לייצור אנרגיה ירוקה, אלא גם מקור הכנסה נוסף עבור בעלי מתקנים שונים עליהם הרגולטור מאשר כיום להתקין מתקנים לייצור חשמל.
במסגרת תוכניות תגמול שונות, בעלי מתחמים תעשייתיים, שטחים חקלאיים הכוללים חממות, בעלי חניונים ועוד, מרוויחים הכנסה חודשית קבועה. כל זאת, עם אפשרויות השקעה שונות מצידם.

ללא השקעה – משכירים את הגג לגרינקו ונהנים מתשלום חודשי
בעלי גגות שאינם מעוניינים להשקיע סכום כספי מצידם, אלא רק להנות מהכנסה משתלמת לאורך השנה, בוחרים במודל של השכרת הגגות לחברה המתפעלת ומפיקה מהם אנרגיה. בגרינקו אנו מעניקים לבעלי גגות בשטח מתאים את האפשרות להצטרף לתוכנית השכרת הגגות שלנו למשך כעשרים וחמש שנים (!).

חושבים להצטרף לתוכנית השכרת גגות? גלו כיצד היא עובדת
אנו מגיעים אליכם, מזהים כמה לוחות נוכל להתקין ובאילו זוויות על הגג.
לאחר מכן, אנו מתאמים עמכם את ההתקנה, מחברים את הלוחות למערכת חשמלית ומוסיפים מד מיוחד הבוחן כמה חשמל אנו מצליחים לייצר. אתם, מצדכם, נהנים ממודל רווח שאינו מצריך מכם זמן לתחזוקה או השקעה נוספת. בכל חודש, תקבלו את התשלום עבור השכרת הגג, ממש כמו שהשכרתם משרד או דירה לדייר קבוע. דמיינו את הסכום שתוכלו לצבור במשך 25 שנים של השכרה.

שותפות – מודל חלוקה חכם של השקעה משותפת וחלוקת רווחים
עם חלק מהלקוחות שלנו אנו יוצרים מודל של שותפות. שיטה זו מאפשרת להשקיע רק חלק מעלות ההתקנה כאשר אנו משקיעים את השאר.
לאחר מכן, למשך 25 שנים אנו מחלקים את הרווחים מהחשמל שתפיק המערכת יחד אתכם, בהתאם לשיעור ההשקעה בעלויות ההתקנה.
שיטה זו מעניקה לבעלי הגגות רווחים גבוהים יותר משיטת ההשכרה הרגילה, ומיועדת למי שאינו יכול או מעוניין להשקיע את מלוא הסכום של התקנת המערכת הסולארית לבדו. חלוקת ההשקעה והרווחים משתנה בהתאם למאפיינים של כל מבנה ומבנה. תוכלו להתייעץ עמנו על שיטה זו ונשמח להרחיב.

רווחים מרכישה של המערכת ומכירה לחברת החשמל
יש לכם שטח רחב על הגג ואתם מעוניינים למקסם את הרווח. אנו מציעים לכם מודל אחר, שבו תוכלו לקבל הכנסה חודשית גבוהה. אך הפעם לא מאיתנו אלא מחברת החשמל עצמה. כאשר אתם מתקינים את המערכת שלנו על הגג, ומשקיעים בהתקנתה, אתם יכולים להיות הבעלים של המערכת ולהתחיל למכור בעצמכם את החשמל לחברת החשמל. כך, בחודשי הקיץ תוכלו לקבל סכום גבוה יותר, ובחודשי החורף סכום נמוך יותר.

 

כיצד נקבעת התפוקה של המערכת הפוטו-וולטאית?
פאנלים סולאריים פועלים באופן המיטבי כאשר אין שום מחסום בין קרני השמש לבין הפאנל. לכן, ככל שאתם מסוגלים להציג על הגג כמות גדולה יותר של פאנלים, שאינם מוצלים, ופונים לכיוון אליו קרני השמש מגיעות במהלך היום – כך תפיקו יותר חשמל.
לכן, כדי לתת לכם הערכה כללית של כמות החשמל שתוכלו לייצר, עלינו ליצור תוכנית המבוססת על כמות הפאנלים, הזווית שלהם, המקום הפנוי בגג להצבתם ועוד. עד כה, חברות רבות הצליחו להגיע להכנסה שוטפת של אלפי שקלים עד עשרות אלפים בחודש – בהתאם לשטח הגג שניתן להקצות לייצור האנרגיה הזו.

האם ישנם גגות שלא ניתן להתקין עליהם פאנלים?
קיימת היום רגולציה מקילה שמאפשרת להתקין פאנלים סולאריים על גבי כמעט כל גג. עם זאת, בשטחים חקלאיים עשויות להיות מספר מגבלות הנובעות מהצורך לאזן בין איכות וכמות היבול לניצול הגג. לכן, כדאי להתייעץ עם אחד מהמומחים שלנו בנושא.

לסיכום, מסתבר שלעזור לכדור הארץ שלנו, ולייצר אנרגיה ירוקה, הוא תהליך משתלם במיוחד. התקשרו אלינו עוד היום וקבלו ייעוץ מקיף בסדר התוכניות השונות המתאימות לעבודה עמנו. שנים רבות של ניסיון בתחום האנרגיה הירוקה הפכו את גרינקו לחברה מובילה ובעלת מוניטין בעולם הסולארי. נשמח לצרף אתכם לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו, ביניהם: רשויות עירוניות, חניונים, מרכזים מסחריים, בעלי חממות, מוסדות ציבור, בתי ספר ועוד לקוחות רבים שמינפו את ההזדמנות ליצירת הכנסה מקרני השמש.

 

כתבות שעשויות לעניין אותך

There are no reviews yet. Be the first one to write one.

Call Now Button