ראשי / כתבות ומאמרים / איך מערכות סולאריות לעסק יכולות לייצר רווח לעסק?

איך מערכות סולאריות לעסק יכולות לייצר רווח לעסק?

ניצול אנרגיית השמש לטובתנו מוכר לכולם כאשר מדברים על דודי שמש. אבל כאשר מדברים על ייצור חשמל סולארי, לישראל פוטנציאל עצום. פוטנציאל זה של אנרגיה סולארית עדיין לא מומש. למרות המצב, לפי התחזיות של טובי המומחים, נראה כי אנחנו עומדים לפני מהפכה של ממש בכל הנוגע לתחום של אנרגיה סולארית כחול לבן.

מערכת סולארית עצמאית או משותפת?

כיום מדברים על שני אפיקים של חיבור למערכות סולאריות. האחד הוא מערכות סולאריות עצמאיות שמספקות לצרכן את תצרוכת החשמל שלו ללא כל חיבור למערכת החשמל הארצית והשני הוא מערכות סולאריות אליהן מחובר הצרכן במקביל לחיבור הרגיל לחברת החשמל.

דוגמא מערכות סולאריות לעסק

דוגמא למערכת סולארית עסקית

המערכות העצמאיות מתאימות לצרכנים שממוקמים באזורים בעייתיים מבחינת תשתית החשמל. לעתים מדובר במקומות שמרוחקים מאוד מתחנת הכוח שמוקמים ללא תשתית מתאימה ולעתים על אזורים מאתגרים מבחינת פריסת התשתית. בכל מקרה, מערכות סולאריות עצמאיות חוסכות את הצורך בפריסת תשתית ועל ידי כך חוסכות לא מעט כסף לצרכן. השיטה השנייה נקראת מונה נטו ובה כאשר הצרכן חסך את כל חשבון החשמל שלו ועדיין מצליח לייצר יותר חשמל ממה שהוא צרך במהלך החודש, החשמל מוזרם לחברת החשמל וזו האחרונה מזכה את הלקוח לפי הערך הכספי של הקוט”ש שיוצר עד שנתיים מרגע הייצור.

 

מה היא מערכות סולאריות לעסק?

רבים לא יודעים זאת, אך הגג של העסק שלכם יכול להכניס לכם לא מעט כסף מדי שנה. אם אתם הבעלים של נכס עסקי בעל שטח גג גדול, אין שום סיבה שלא תנצלו את הגג שלו להפקת חשמל. את החשמל הזה תוכלו למכור לחברת החשמל ולהתחיל להרוויח כסף באופן הקל והפשוט ביותר, מבלי לעשות דבר. אמנם הקמת מערכת סולארית על גג העסק גובה מחיר התחלתי שמשתנה בהתאם לשטח ולסוג המערכת, אבל הוצאות התפעול של המערכת אפסיות ולכן מדובר בהשקעה לטווח ארוך.

כיום ישנן מספר חברות בישראל, ובהן גרינקו אנרג’י, שמעניקות שירותי הקמה ותחזוקת מערכות סולאריות לעסקים. אין שום סיבה שתישארו מאחור. כיום ניתן לחסוך משמעותית בהוצאות החשמל ואף להרוויח כסף. זה הזמן להתעניין במערכת סולארית לעסקים.

כתבות שעשויות לעניין אותך

There are no reviews yet. Be the first one to write one.

Call Now Button