העולם שלנו נע קדימה. הדבר בא לידי ביטוי באופן הצריכה ובצורך למצוא פתרונות אקולוגיים. מדינת ישראל שמה לעצמה למטרה להגביר את השימוש באנרגיה ירוקה. כתוצאה מכך גוברת ההתעניינות בכל הנוגע אל מערכות סולאריות.

מערכות סולאריות להצבה על גגות בתים פרטיים ומבנים עסקיים 

ממה מורכבת עלות המערכת?

המטרה שלך בהקמת מערכת שכזו היא לייצר בסופו של דבר כסף. השימוש באנרגיה ירוקה וידידותית לסביבה היא סיבה מצוינת לברר על הנושא, אך היא לא היחידה. עליך לדעת כי המרכיבים הבאים הם אלו שישפיעו על העלויות:

גודל המערכת

הגודל של המערכת משפיע על העלות הסופית כאשר כאן נכללת העלות של כל פאנל. עם זאת, יש לשים לב כי פעמים רבות בהצעת מחיר, עלות כל יחידה תהיה נמוכה יותר אם מדובר במערכת גדולה (כלומר, יכולה להינתן הנחה על הכמות).

עלויות הרכבה

עלויות הרכבת מערכות סולאריות טומנות בתוכן מספר מרכיבים. האחד הוא עלות שעת עבודה והשאר מתייחסות לחלקים שנדרשים להרכבה, שינוע ועוד. גם כאן, יכול להיות שהתקנה של מערכת גדולה מאד תהיה זולה יותר למטר בהשוואה למערכת קטנה וזאת כיוון שישנן עלויות ראשוניות כמו חיבור לחברת חשמל ואחרות.

מרכיבים נוספים

כל רכיב נוסף שנדרש יכול להעלות את מחיר המערכת או ההתקנה. כמו כן, במקרה והמקום מורכב, אם יש צורך להגיע אליו עם מנוף או שיש צורך ליצור מתקן מיוחד, הדבר ישפיע על העלות הסופית. לכן, הצעת מחיר להתקנת מערכות סולאריות יינתנו תמיד באופן ספציפי ובהתאם למקום.

יכול לעניין אותך גם:

היכן ניתן להתקין מערכות סולאריות

באופן כללי ניתן לבדוק בכל מקום את היתכנות הקמת המערכת וזאת כל עוד הוא ברשותך ואין מגבלות מבחינת חיבור לחברת חשמל. בשיחה עם חברה מקצועית ניתן לברר גם על מקומות אשר נכון לרגע זה אינם מחוברים ישירות לחשמל.

נהוג להקים את המערכות על גבי גגות ובכלל זה ניתן לראות גגות בתים, מבנים עסקיים ומבני תעשייה. עוד בשלב הצעת המחיר ניתן להעריך את כמות השמש שתגיע למערכת וכתוצאה מכך את יכולת תפוקת החשמל שלה.

להזמין אליך חברה מקצועית

חברה מקצועית המתמחה בתחום ושמביאה איתה ניסיון עשיר תוכל לענות על כל שאלותייך. לא נדרשת כל התחייבות מצדך וברור כי ההחלטה היא משמעותית. מומלץ לכל אחד בעל גג פרטי, על הבית או במבנה עסקי, לפנות לגורם מתאים, להתייעץ ולשקול את האפשרויות העומדות לרשותו. הפיכת הגג למקור הכנסה יכולה להיות צעד משתלם מאד – וכדי לוודא אם כך הדבר יש לפנות למומחים.

Call Now Button